برن آؤٹ 2: پوائنٹ آف امپیکٹ

برن آؤٹ 2: پوائنٹ آف امپیکٹ

برن آؤٹ 2: پوائنٹ آف امپیکٹ ایک ریسنگ ویڈیو گیم ہے جو کسوٹی کھیل کے ذریعہ تیار کیا گیا ہے اور پلے اسٹیشن 2 ، گیم کیوب اور ایکس بکس کے لئے کلائم انٹریٹمنٹ کے ذریعہ شائع کیا گیا ہے۔ یہ 2001 کے ویڈیو گیم برن آؤٹ کا سیکوئل اور برن آؤٹ سیریز کا دوسرا عنوان ہے۔ گیم کیوب پر جاری ہونے والا یہ آخری برن آؤٹ گیم تھا اور اس سیریز میں 2005 میں برن آؤٹ لیجنڈز کی رہائی تک نائنٹینڈو پلیٹ فارم پر ریلیز نہیں ہوگی۔ اس کھیل میں برن آؤٹ سیریز میں دعوی کے آخری داخلے کا بھی نشان تھا ، کیونکہ دعویٰ دیوالیہ ہوجاتا ہے۔ 2004 میں؛ سیریز کا باقی حصہ الیکٹرانک آرٹس کے ذریعہ شائع کیا جائے گا۔

برن آؤٹ 2: پوائنٹ آف امپیکٹ

گیم پلے

برن آؤٹ 2: پوائنٹ آف امپیکٹ کا مقصد کھیل کے مصنوعی ذہانت یا انسانی مخالفین کے خلاف اکیلے ، کسی ٹریک کے گرد ریس ریسکٹ کرنا ہے۔ پٹریوں میں ٹریفک ، پیچیدہ جنکشن اور رکاوٹیں نمایاں ہیں جن کی وجہ سے تیز رفتار سے گاڑی چلانا مشکل ہوجاتا ہے۔ تیز سفر کرنے کے لئے ، کھلاڑی کو بوسٹ جمع کرنے کی ضرورت ہے۔ یہ سڑک کے غلط سمت نیچے گاڑی چلا کر ، تیز رفتار سے کونوں کے گرد بہہ کر ، ٹریفک سے بچنے کے لerv دوڑتے ہو and اور ہوا کو حاصل کرنے کے ل speed رفتار سے چھلانگ لگا کر کام کیا جاسکتا ہے۔ تیزرفتاری سے ٹریفک یا منظرناموں کے ساتھ ٹکراؤ سے کار کا کنٹرول اور کریش کھو جاتا ہے۔ مختصر وقفہ کے بعد ایک متبادل کار پھر بغیر کسی نقصان کے پٹڑی پر ظاہر ہوتی ہے ، لیکن اس میں اضافہ ہوتا ہے۔

اس گیم میں “کریش” موڈ بھی شامل ہے ، جس میں کھلاڑی (گاڑیاں) دوسری گاڑیوں کو نقصان پہنچا کر پوائنٹس کماتے ہیں۔ عام طور پر کریش وضع کو برن آؤٹ کے “پہیلی” پہلو کے طور پر دیکھا جاتا ہے ، کیونکہ ہر منظر نامے کی گاڑیاں بے ترتیب نہیں ہوتی ہیں۔ اس میں حکمت عملی کی ایک پرت کے ساتھ ساتھ آزمائشی اور غلطی کا بھی اضافہ ہوتا ہے ، اس بات کا تعین کرنے کے لئے کہ زیادہ سے زیادہ پوائنٹس حاصل کرنے کے لئے کس زاویہ ، رفتار اور نقطہ اثر کی ضرورت ہے۔ نقد نقد (ڈالر) میں مبتلا ہیں۔

ایک پیچھا موڈ یہ بھی ہے جہاں کسی کو مجرم کی گرفتاری کے ل to گاڑی کو توڑنا پڑتا ہے۔

برن آؤٹ 2: پوائنٹ آف امپیکٹ

اس کھیل میں “ٹیلی پورٹ خرابی” جیسے کچھ خرابیاں ہیں ، جہاں کار چلانے والی کار پہاڑ یا پل کے کنارے سے اڑ جاتی ہے اور اونچی جگہ پر پہنچ جاتی ہے جہاں وہ پہلے تھا ، اور “اڑن ٹرک خرابی ،” جو ہوتا ہے۔ حادثے کے موڈ میں جب ایک بڑا ٹرک اس کے سامنے نوے ڈگری کے زاویے پر پڑتا ہے اور ہوائی ہوا بن جاتا ہے۔

گیم کے ایکس بکس ورژن کو “ڈویلپرز کٹ” کا عنوان دیا گیا ہے اور اس میں 21 نئی کار کھالیں ، 15 مزید “کریش” موڈ ٹریک دکھائے گئے ہیں ، جو کل میں 30 “کریش” موڈ ٹریک اور ایک ایکس بکس لائیو آن لائن لیڈر بورڈ ہے ، جو تھا برن آؤٹ گیم میں ایکس بکس لائیو کا پہلا استعمال بھی۔ گیم گیم کیوب کے ورژن میں 15 اضافی کریش موڈ ٹریک بھی شامل ہیں۔

گیم کیوب اور پلے اسٹیشن 2 ورژن میں ایکس بکس ورژن کی تمام کسٹم کاریں شامل ہیں ، لیکن ان میں حسب ضرورت کھالیں ، آن لائن افعال ، یا کسٹم ساؤنڈ ٹریک قابلیت نہیں ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *