برن آؤٹ 3: ٹیک ڈاؤن

برن آؤٹ 3: ٹیک ڈاؤن

برن آؤٹ 3: ٹیک ڈاؤن ایک ریسنگ ویڈیو گیم ہے جو کسوٹی کھیل کے ذریعہ تیار کیا گیا ہے اور الیکٹرانک آرٹس کے ذریعہ شائع کیا گیا ہے۔ یہ برن آؤٹ سیریز کی تیسری قسط ہے ، جس کی خصوصیات تیز رفتار آرکیڈ ریسنگ کی ہے۔ اس سیریز کا ایک اہم حصہ کارفرما تیزی سے بڑھانے کے لئے ، خطرے سے چلانے والی ڈرائیونگ کے ذریعے حاصل کردہ فروغ کا استعمال ہے۔ برن آؤٹ 3 میں متعارف کرایا جانے والا مرکزی مکینک ٹیک ہاؤس ہے ، جو کھلاڑیوں کو اپنے مخالفین کے ٹکرانے تک نعرے لگانے کی اجازت دیتا ہے۔ ٹیک ڈاؤنون بوسٹ میٹر کو بھرنے اور بڑھا کر بوسٹ سسٹم کے ساتھ مل کر کام کرتے ہیں۔ معیاری سرکٹ ریس کے علاوہ ، کھیل میں حریف گاڑیوں پر ٹیک ڈاون انجام دینے اور ٹریفک کے ساتھ منسلک جنکشن پر مالیاتی نقصان پہنچانے پر مرکوز طریقوں کی خصوصیات ہے۔ ہر گیم کی مختلف حالتوں کو ورلڈ ٹور نامی ایک واحد پلیئر کمپین موڈ میں پیش کیا گیا ہے ، جو نئی اور تیز کاروں کو غیر مقفل کرنے کا بنیادی طریقہ کار ہے۔ کھیل دونوں آن لائن اور اسپلٹ سکرین ملٹی پلیئر کی حمایت کرتا ہے۔

برن آؤٹ 3: ٹیک ڈاؤن

برن آؤٹ 3: ٹیک ٹاؤن کی تخلیق سے پہلے ، برطانیہ میں مقیم ڈویلپمنٹ اسٹوڈیو کی کسوٹی پبلشر الیکٹرانک آرٹس (ای اے) کے ساتھ اسکیٹنگ ویڈیو گیم پر تعاون کر رہی تھی۔ تاہم ، کھیل کی تخلیقی سمت پر اختلاف رائے اس کی منسوخی اور دونوں کمپنیوں کے مابین پھوٹ پڑا۔ ای اے نے بعد میں کسی کھیل میں دوبارہ شامل ہونے اور اس میں شراکت کے بارے میں معیار پر رجوع کیا ، اور اسی طرح کسوٹی نے برن آؤٹ 3: جون 2003 میں اس شرط پر تیار کرنا شروع کیا کہ ای اے تخلیقی عمل میں مداخلت نہیں کرے گا۔ ایک سال کے بعد ، EA نے کسوٹی اور برن آؤٹ سیریز حاصل کی۔ برن آؤٹ 3 کے لئے ان کی اعلی توقعات: ٹیکڈاؤن حصول میں بااثر تھا۔ گیم ستمبر 2004 میں پلے اسٹیشن 2 اور ایکس بکس ویڈیو گیم کنسولز پر شروع ہوا تھا۔

برن آؤٹ 3: ٹیک ڈاؤن

ریلیز کے بعد ، برن آؤٹ 3: ٹاک ڈاؤن کو ویڈیو گیم پریس کی جانب سے تنقید کی پذیرائی ملی جو اب تک کے سب سے زیادہ درجہ بند ہونے والے ریسنگ ویڈیو گیمز میں شامل ہوتا ہے اور بہت سے لوگوں نے اسے اب تک کے سب سے بڑے ویڈیو گیمز میں سے ایک سمجھا ہے۔ ریسنگ گیم کے زیادہ جارحانہ انداز اور ٹیک ڈاؤنون جیسے گیم پلے میکانکس کو شامل کرنے کی طرف سے نقادوں کو راغب کیا گیا۔ لت گیم پلے اور ویژوئلز کی نظرثانی کرنے والوں نے وسیع پیمانے پر تعریف کی ، جن میں سے بہت سے برن آؤٹ 3: پلے اسٹیشن 2 اور ایکس بکس پر جاری بہترین کھیلوں میں سے ایک تھا۔ یہ کھیل برٹش اکیڈمی گیمز ایوارڈ سمیت تین ایوارڈ سمیت متعدد ایوارڈ جیتنے میں چلا گیا۔ اس کھیل کی سابقہ ​​خبروں کی کوریج انتہائی مثبت رہی ہے جبکہ کچھ اشاعتوں نے اسے اب تک کا سب سے بڑا آرکیڈ ریسر گیم اور برن آؤٹ سیریز کی چوٹی قرار دیا ہے۔

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *