شریک 2

شریک 2

شریک 2 ایک 2004 میں امریکی کمپیوٹر سے چلنے والی مزاحیہ فلم ہے جس کی ہدایت کاری اینڈریو ایڈمسن ، کیلی ایسبری اور کونراڈ ورنن نے کی ہے۔ یہ 2001 کے شریک کا سیکوئل ہے اور شریک فلم فرنچائز کی دوسری قسط ہے۔ اس فلم میں مائیک مائرز ، ایڈی مرفی اور کیمرون ڈیاز نے کام کیا ہے ، جو شریک ، گدھا اور فیونا کے اپنے اپنے کردار کو دوبارہ پیش کرتے ہیں۔ ان کے ساتھ انتونیو بنڈیرس ، جولی اینڈریوز ، جان کلیز ، روپرٹ ایورٹ ، اور جینیفر سینڈرس کے ذریعہ آواز اٹھانے والے نئے کرداروں کے ساتھ شامل ہوئے ہیں۔ شریک 2 پہلی فلم کے واقعات کے بعد ہوا ، جس میں شریک اور گدھے نے فیونا کے والدین سے اس کی جوش پسند پری گاڈ مادر کی حیثیت سے ملاقات کی ، جو فیونا کو اپنے بیٹے پرنس چارمنگ سے شادی کرنا چاہتی ہے ، شریک اور فیونا کی شادی کو ختم کرنے کے سازشوں میں۔ شریک اور گدھے نے اپنے منصوبوں کو ناکام بنانے کے لئے پوش ان بوٹس نامی سوش بکلنگ بلی کے ساتھ مل کر ٹیم بنائی۔

شریک 2

ترقی کا آغاز 2001 میں ہوا ، اور پروڈیوسروں سے اختلاف رائے کے بعد ، پہلی فلم کے اسکرین رائٹرز کو ایڈمسن کے ساتھ تبدیل کردیا گیا۔ اس کہانی کا اندازہ گیس کون کون ڈنر (1967) سے ہوا تھا ، اور نئے کردار کے ٹولز کا استعمال ہر کردار کی نظر کو بہتر بنانے کے لئے کیا گیا تھا ، خاص طور پر بوس ان بوٹس۔ مرکزی اداکاروں کو تنخواہ میں 10 ملین ڈالر تک کا ایک خاص ٹکرا بھی ملا ، جو اس وقت اپنے کیریئر میں سب سے زیادہ معاہدوں میں شامل تھا۔

پلاٹ

نوبیاہتا جوڑے شریک اور فیونا اپنے سہاگ رات سے یہ معلوم کرنے کے لئے واپس آئیں کہ انہیں فیونا کے والدین نے اپنی شادی کا جشن منانے کے لئے ایک شاہی گیند پر مدعو کیا ہے۔ شریک نے پہلے جانے سے انکار کردیا ، لیکن فیونا نے اس میں بات کی ، اور گدھے کے ساتھ ، وہ دور دور کی بادشاہی کا سفر کرتے ہیں۔ وہ فیونا کے والدین ، ​​کنگ ہیرالڈ اور ملکہ للیان سے ملتے ہیں ، جو اپنی بیٹی اور داماد دونوں کو دیکھ کر حیران رہ جاتے ہیں ، خاص طور پر ہیرالڈ کو پسپا کردیا گیا۔ رات کے کھانے کے وقت ، شریک اور ہیرالڈ اس بات پر سخت تکرار کرتے ہیں کہ کس طرح شریک اور فیونا اپنے کنبہ کی پرورش کریں گے ، اور شریک اور ہیرالڈ کے برتاؤ سے ناگوار فیونا اس شام کو اپنے کمرے میں بند کردیتی ہیں۔ شریک کو تشویش لاحق ہے کہ وہ اپنی سچی محبت سے محروم ہو گیا ہے ، خاص کر بچپن کی ڈائری ڈھونڈنے اور یہ پڑھنے کے بعد کہ وہ ایک بار شہزادہ دلکش سے متاثر ہوئی تھی۔

شریک 2

ہیرالڈ کو پری گڈمادر اور اس کے بیٹے پرنس چارمنگ نے اسکی یاد دلاتے ہوئے سرزنش کی ہے کہ اس کی اپنی خوشی کے بدلے میں چارمنگ فیونا سے شادی کرنے والی ہے۔ وہ اس سے التجا کرتی ہے کہ وہ شریک سے چھٹکارا پانے کا کوئی طریقہ تلاش کرے۔ ہیرالڈ نے شیک اور گدھے کو اس کے ساتھ فرضی شکار پر جانے کا بندوبست کیا ، جو دراصل ایک قاتل ، پس ان بوٹس کے ہاتھوں ان کو راغب کرنے کا جال ہے۔ شریک کو شکست دینے میں ناکام ، پوس نے انکشاف کیا کہ اسے ہیرالڈ نے ادائیگی کی تھی اور ساتھ میں آنے اور اس میں ترمیم کرنے کی پیش کش کی گئی تھی۔ یہ تینوں پری گڈمادر کی دوائیاں بنانے والی فیکٹری میں گھس رہے ہیں اور “خوشی سے ہمیشہ کے بعد” دوائیاں چوری کرتے ہیں جس کے بارے میں شریک کا خیال ہے کہ اس سے فیونا کی محبت بحال ہوگی۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *