شینمو سوم

شینمو سوم

شینمیو III [a] شینمو سوم آئندہ ایکشن ایڈونچر گیم ہے جو نیلو اور یس نیٹ نے تیار کیا ہے ، جسے ڈیپ سلور نے 19 نومبر 2019 کو ونڈوز اور پلے اسٹیشن 4 کے لئے شائع کیا تھا۔ کہانی جاری ہے نوعمر والد ماریو آرٹسٹ ریو ہازوکی کی تلاش اپنے والد کی تلاش چین کی دہائی میں چین کا قاتل۔

ہدایتکار یو سوزوکی نے شینمیو کو ایک سے زیادہ کھیلوں پر پھیلانے والی ساگا کی حیثیت سے حاملہ کیا۔ پہلے دو کھیل سیگا اے ایم 2 نے تیار کیے تھے اور سیگا نے بالترتیب 1999 اور 2001 میں ڈریمکاسٹ کے لئے شائع کیا تھا۔ اصل شینمیو اس وقت کا سب سے مہنگا ویڈیو گیم تھا ، جس کی تخمینہ پیداوار اور مارکیٹنگ کی لاگت 47 US ملین امریکی ڈالر سے زیادہ ہے ، حالانکہ اس میں شینیمو II کے کچھ حصے اور آئندہ شینمیو گیمز کے لئے کام کی بنیاد بھی شامل ہے۔ متعدد “ہر وقت کی سب سے بڑی ویڈیو گیمز” کی فہرستوں میں ایک پیروی کی پیروی اور ان کی نمائش کے باوجود ، یہ کھیل تجارتی ناکامی تھے اور شینمو III نے ایک دہائی سے زیادہ عرصے میں ترقی کے جہنم میں صرف کیا۔

شینمو سوم

2015 کی E3 کانفرنس میں ، برسوں کی قیاس آرائوں کے بعد ، سوزوکی نے ہجوم فنڈ شینمو III کے لئے کِک اسٹارٹر مہم چلائی ، سیگا کے ساتھ شیزمو کو سوزوکی کی کمپنی یس نیٹ کو لائسنس ملا تھا۔ یہ سات گھنٹوں سے کم عرصے میں million 2 ملین اکٹھا کرنے کی سب سے تیز رفتار مہم بن گئی ، اور اگلے مہینے میں million 6 ملین سے زیادہ رقم اکٹھا کی ، جس سے یہ سب سے زیادہ فنڈ سے چلنے والا ویڈیو گیم اور کِک اسٹارٹر کی تاریخ میں چھٹی سب سے زیادہ مالی اعانت سے چلنے والی مہم بن گیا۔ دوسرے پلیٹ فارمز پر کروڈ فنڈنگ ​​کا اختتام 2018 میں ہوا ، جس نے مجموعی طور پر .1 7.1 ملین سے زائد کا اضافہ کیا۔

مقدمہ

1987 میں ، شینمو دوم کے واقعات کے بعد ، نو عمر مارشل آرٹسٹ ریو ہازوکی اپنے باپ کے قاتل لین دی کی تلاش میں جاپان کے شہر یوکوسوکا سے گائلن ، پہاڑوں کا سفر کیا۔ وہیں اس کی ایک پراسرار لڑکی لنگ شینہوا سے ملاقات ہوئی ، جو اس سے قبل اپنے خوابوں میں دکھائی دیتی تھی۔ اس کے گاؤں کی کہانی سیکھنے کے بعد ، جو ان کے مابین متحدہ راستے کی پیش گوئی کرتا ہے ، ریو اور شینہوا ایک نئے سفر پر روانہ ہوئے جس سے ان کی مشترکہ منزل کا پتہ چلتا ہے۔ لین دی کی واپسی ، ایک نیا مخالف نیاؤ سن کے ساتھ۔

شینمو سوم

شینمیو III کا آغاز گیلین کے بایلو گاؤں میں ہوا۔ کھیل کے کِک اسٹارٹر پیج کے مطابق ، دوسرا علاقہ ، چبو ، “ندیوں کے کنارے ایک گاؤں ہے جس میں بہت سی دکانیں ، یادگار دکانیں ، ہوٹل اور مندر ہیں” ، اور تیسرا علاقہ ، بائشا میں “محاصرے کا محاصرہ ہے جو وارنگ کنگڈمز کی یاد دلاتا ہے” . [2] ریو پچھلی قسطوں میں سے حرف پکڑنے کے لئے جاپان کو فون کرنے کے قابل ہو جائے گا۔ [3] شینیمو III کہانی کا اختتام نہیں کرے گا ، کیونکہ سوزوکی امید کرتا ہے کہ سیریز میں مزید سیکوئلز بنائے جائیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *