ٹام کلینسی کے گھوسٹ ریکن وائلڈ لینڈز

ٹام کلینسی کے گھوسٹ ریکن وائلڈ لینڈز

ٹام کلینسی کے گھوسٹ ریکن وائلڈ لینڈز (عام طور پر گوسٹ ریکن وائلڈ لینڈز کے نام سے جانا جاتا ہے) ایک حکمت عملی والا شوٹر ویڈیو گیم ہے جس کو یوبیسفٹ پیرس نے تیار کیا اور یوبیسفٹ کے ذریعہ شائع کیا گیا۔ یہ 7 مارچ ، 2017 کو دنیا بھر میں مائیکروسافٹ ونڈوز ، پلے اسٹیشن 4 اور ایکس بکس ون کے لئے ، ٹام کلاینس کے گوسٹ ریکن فرنچائز میں دسویں قسط کے طور پر جاری کیا گیا تھا اور یہ ایک کھلی دنیا کے ماحول کو نمایاں کرنے والا گھوسٹ ریکن سیریز کا پہلا کھیل ہے۔

یہ کھیل ٹام کلیینس کے گوسٹ ریکن ایڈوانس وارفائٹر میں متعارف کرایا گیا مستقبل کی ترتیب سے ہٹ گیا ہے اور اس کے بجائے اصل ٹام کلاینس کے گھوسٹ ریکن کی طرح کی سیٹنگ کی خصوصیات ہے۔ یوبیسوفٹ نے اسے شائع کردہ سب سے بڑے کھلے دنیا کے کھیلوں میں سے ایک کے طور پر بیان کیا ، اس کھیل کی دنیا کے ساتھ مختلف طرح کے ماحول جیسے پہاڑوں ، جنگلات ، صحراؤں اور نمک کے فلیٹوں کو بھی شامل کیا گیا ہے۔

اس کا ایک سیکوئل ، ٹام کلاینس کے گھوسٹ ریکن بریک پوائنٹ کا اعلان مئی 2019 میں کیا گیا تھا۔

ٹام کلینسی کے گھوسٹ ریکن وائلڈ لینڈز

گیم پلے

ٹام کلینسی کا گوسٹ ریکن وائلڈ لینڈز ایک حکمت عملی والا شوٹر گیم ہے جو کھلی دنیا کے ماحول میں قائم ہوتا ہے اور تیسرے شخص کے نقطہ نظر سے کھیلا جاتا ہے جس میں بندوق کا نشانہ بنانے کے لئے پہلے شخص کے اختیاری نظریہ ہوتے ہیں۔ کھلاڑی ڈیلٹا کمپنی ، فرسٹ بٹالین ، پانچویں اسپیشل فورس گروپ کے ممبر کی حیثیت سے کھیلتے ہیں ، جوائنٹ اسپیشل آپریشنز کمانڈ کے تحت ریاستہائے متحدہ امریکہ کی فوج کا ایک خیالی اشرافیہ خصوصی آپریشن یونٹ ، “بھوتس” کے نام سے بھی جانا جاتا ہے۔  اس میں ایڈوانسڈ وارفائٹر اور فیوچر سولجر میں استعمال ہونے والی مستقبل کی ترتیب کی کوئی خاصیت نہیں ہے ، بلکہ اس کی بجائے جدید ٹائم کلاسی کے گوسٹ ریکن کی طرح جدید دور کی ترتیب کو اپنایا گیا ہے۔ اس کے نتیجے میں ، کھیل میں نمایاں سامان ہتھیاروں اور پوشاکوں پر مبنی ہے جو عام طور پر دنیا بھر میں فوجی دستے استعمال کرتے ہیں۔  تاہم ، اس میں کچھ اصل سامان شامل ہیں ، جیسے ڈرونز جو دشمنوں کو ٹیگ کرنے اور مقاصد کو ظاہر کرنے کے لئے استعمال ہوسکتے ہیں۔ ان ڈرونوں میں اپ گریڈ ہونے تک محدود صلاحیتیں ہیں۔ کھیل کھلی دنیا کے ماحول کو نمایاں کرنے کے لئے پہلی داخلہ ہے ، جو نو مختلف اقسام کے علاقوں پر مشتمل ہے ، جیسے: پہاڑوں ، جنگلات ، صحرا ، نمک کے فلیٹوں ، اور ایک متحرک موسمی نظام کو بھی متعارف کرایا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ ایک دن رات کا چکر۔  دن کے وقت مشنوں کو مکمل کرنا کھلاڑیوں کو آسانی سے دشمنوں کی نشاندہی کرنے کی اجازت دیتا ہے ، جبکہ رات کے وقت مشنوں کو مکمل کرنے سے کھلاڑیوں کو حکمت عملی سے فائدہ ہوتا ہے ، کیونکہ رات کے وقت کچھ محافظ سوتے رہنے کی وجہ سے کھلاڑیوں کو بہتر چھپانے اور آسان دراندازی کی پیش کش کرتے ہیں۔  کھلاڑیوں کو مشن کرنے سے پہلے مشاہدے کرنے کا کام سونپا جاتا ہے۔ اس کھیل میں متعدد گاڑیاں ، جیسے گندگی بائک ، ہیلی کاپٹر اور ٹیل بگیاں شامل ہیں۔ اپنے پیشروؤں کے برعکس ، وائلڈ لینڈ میں کئی سائیڈ مشنز کی خصوصیات ہیں۔

ٹام کلینسی کے گھوسٹ ریکن وائلڈ لینڈز

مشنز کو مکمل کرنے پر ، کھلاڑی اس مقام تک پہنچ سکتے ہیں جہاں مشن مختلف طریقوں سے شروع ہوتا ہے۔ کھلاڑی کسی ہیلی کاپٹر سے پیراشوٹ لے سکتے ہیں ، اونٹ لینڈ میں چل سکتے ہیں یا اپنے مقاصد کی طرف گامزن ہو سکتے ہیں۔ پلیئرز کو اجازت دی جاتی ہے کہ وہ مقاصد کو پورا کرنے کے لئے متعدد طریقے استعمال کریں ، جیسے چپکے ، ہنگامے کا مقابلہ کرنا ، یا کھیل میں فراہم کردہ لمبے لمبے یا قلیل درجے والے ہتھیاروں کا استعمال کرنا۔ اس کھیل میں چوکیوں کو بھی شامل کیا گیا ہے جو کھلاڑیوں کے ذریعے اتارے جاسکتے ہیں۔ پلیئر ایک طرف سے دشمنوں کو انسانی ڈھال کے طور پر دفاع کے ل close قریب سے حاصل کرسکتے ہیں جبکہ دوسرے ہاتھ کو گولی مارنے کے لئے استعمال کرتے ہیں۔ کھلاڑی سطح تک پہنچنے کے ل experience تجربہ پوائنٹس بھی حاصل کرسکتے ہیں۔ کھیل کے قابل کردار کو اپنی مرضی کے مطابق بنایا جاسکتا ہے ، اور دشمنوں کی لاشوں پر پائی جانے والی لوٹ مار کو کھلاڑی کے کرداروں سے آراستہ کیا جاسکتا ہے۔ ہتھیاروں اور پوشاکوں کو بھی اپ گریڈ کیا جاسکتا ہے۔ کھیل کے تخلیقی ہدایت کار کے مطابق ، کھیل کا اے آئی اسکرپٹ نہیں ہے اور اس کی اپنی “اپنی منشا اور ایجنڈے” ہیں۔

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *