پکن 2

پکن 2

پکن 2 ایک 2004 کی پہیلی حکمت عملی ویڈیو گیم ہے جو نینٹینڈو نے گیم کیوب ہوم ویڈیو گیم کنسول کے لئے تیار کیا اور شائع کیا۔ یہ 2001 کے کھیل پکن کا براہ راست نتیجہ ہے اور یہ پکمین سیریز کا دوسرا گیم ہے۔

اپنے پیش رو کی طرح ، پکن 2 بھی ایک نامعلوم سیارے کی سطح کو خوردبینی نقطہ نظر سے تلاش کرنے پر توجہ مرکوز کرتا ہے ، جہاں کھلاڑی پائکمین نامی چھوٹے پودوں کی طرح کی مخلوقات کی ایک گروہ کو کام کی ہدایت کرتا ہے اور اسے تفویض کرتا ہے۔ پکن کو راہ میں حائل رکاوٹیں ختم کرنے ، دشمنوں کو شکست دینے اور اشیاء کو بازیافت کرنے کی ہدایت کی جاسکتی ہے۔ اس میں بہت سارے گیم پلے میکانکس متعارف کروائے گئے ہیں جو پکن میں نہیں دیکھے جاتے ہیں ، جس میں ایک ساتھ پکن کے دو مختلف رہنماؤں کو ایک ساتھ کنٹرول کرنے کی صلاحیت اور نئی طرح طرح کی پکنین اقسام کا اضافہ شامل ہے۔

پکن 2

کھیل کو تنقیدی پذیرائی ملی ، بالترتیب گیم رینکنگ اور میٹاکریٹک پر مجموعی اسکور 89.60٪ اور 90 حاصل ہوئے۔ بہت سارے نقادوں نے اصل کھیل میں عائد 30 دن کی وقت کی حد کو ختم کرنے جیسے ، پکن گیم پلے میں اضافے کی تعریف کی۔ پکن اور پکن 2 کو نئے پلے کنٹرول کے حصے کے طور پر دوبارہ جاری کیا گیا! بالترتیب 2008 اور 2009 میں Wii کے لئے سیریز۔ 30 مارچ ، 2017 کو ، Wii U کے لئے دنیا بھر میں پکن 2 کا Wii ورژن دوبارہ جاری کیا گیا ، کھیل کا نتیجہ ، پکن 3 ، Wii U کے لئے 2013 میں جاری کیا گیا تھا۔

گیم پلے

پکن 2 اپنے پیشرو ، پکن میں پیش کردہ گیم پلے پر پھیلتی ہے۔ یہ کھلاڑی کسی نامعلوم سیارے کی سطح سے (جسے “دور دراز سیارہ” کہا جاتا ہے) سے خزانے بازیافت کرنے کے مشن میں (جس میں انسانی فضلہ جیسے سکریپ میٹل اور ٹوٹے ہوئے کھلونے شامل ہیں) خزانہ بازیافت کرنے کے مشن میں تیسرے شخص کے خوردبین نقطہ نظر سے کپتان اولیمر اور لوئی دونوں کو کنٹرول کرتا ہے۔ . گیم پلے میں اس مشن کو پایہ تکمیل تک پہنچانے کے لئے پوکمن نامی پودوں جیسی مخلوق کی بھیڑ کی رہنمائی اور ہدایت کرنے پر توجہ دی گئی ہے۔ جب وہ میدان میں گھومتے ہیں تو پکن اولیمر اور / یا لوئی کے پیچھے پڑ جاتے ہیں۔ کھلاڑی انفرادی طور پر پکن کو دشمنوں اور رکاوٹوں پر پھینک سکتا ہے ، جہاں وہ خود بخود لڑائی میں مشغول ہوجاتے ہیں ، رکاوٹیں ختم کرسکتے ہیں ، یا پل بنا سکتے ہیں۔ کھلاڑی پورے ہجوم (یا ایک سب ڈویژن) کو بھیڑ اور دشمنوں پر حملہ کرنے کی ہدایت کرسکتا ہے۔ چونکہ کھلاڑی بیک وقت دو رہنماؤں کو کنٹرول کرتا ہے ، لہذا کھلاڑی رہنماؤں کو اپنی ہی پکنین فوج سے الگ کرسکتا ہے اور ایک بار میں فیلڈ میں بے شمار کام انجام دے سکتا ہے۔ اگرچہ کھلاڑی لاتعداد تعداد میں پکن کو جمع کرسکتا ہے ، لیکن کسی بھی وقت کھیل کے میدان میں صرف 100 تک تک پکمن کی اجازت ہے۔

پکن 2

کیونکہ پکمین چھوٹے اور کمزور ہیں ، جب وہ غلط راستے پر چل رہے ہیں یا دباو چھوڑ دیا جاتا ہے تو وہ آسانی سے خطرات کے ذریعہ ہلاک ہوسکتے ہیں یا دشمنوں کے ذریعہ کھا سکتے ہیں۔ دن کی روشنی کے دوران ، کھلاڑی صرف ایک دن میں اپنی پکمین کے ساتھ ہی دریافت کرسکتا ہے — کھلاڑی ہر دن طلوع آفتاب کے وقت شروع ہوتا ہے اور اسے تمام کاموں کو ختم کرنے اور غروب آفتاب سے پہلے تمام آوارہ پکن کو دوبارہ جمع کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔ سورج غروب ہونے کے وقت پیچھے رہ جانے والی پکن ، فورا. رات کے شکاریوں کے ساتھ کھو جاتی ہے۔ یہ میکینک بھی پکن میں ایک بڑی خصوصیت ہے۔ تاہم پکنین کے برعکس ، جس میں کھلاڑی کو لازمی طور پر تیس دن میں کھیل مکمل کرنا ہوتا ہے ، اس کھیل سے کھلاڑی کو لامحدود دن ملتے ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *